die-herkenbare-liedjes-van-vroeger

Voor wie is Stichting Erato?

Welke mensen geven we door muziek momenten van vreugde en vrolijkheid? Wie brengen we blijdschap, plezier, troost en kracht? Of momenten van herkenning, rust en verbondenheid?

Onze doelgroepen wonen en leven in de Provincie Limburg. Zorgafhankelijke ouderen, kinderen, jongeren en volwassenen met een verstandelijke of lichamelijke beperking. Mensen met dementie, langdurig zieken en medemensen in de terminale (thuis)zorg.
Allen verdienen kleine momenten van geluk.

Met grote zorgorganisaties maken wij van tevoren afspraken over het aantal Muzikale Contacten. Hiervoor hebben we intentieverklaringen opgesteld en ondertekend met betrekking tot het organiseren en brengen de vastgelegde Muzikale Contacten.

Wenslijst
Er staan nog diverse zorgorganisaties waar we ook graag Muzikale Contacten willen aanbieden op onze zogenaamde wenslijst. Voor meer informatie kunt u een e-mail sturen naar: info@stichtingerato.nl

Deel deze pagina: LinkedIn