elke-keer-weer-een-glimlach-getoverd

De doelstelling van Erato Muzikaal Contact is: "Het realiseren van praktische en materiële steun aan muzikale activiteiten voor zorgafhankelijke medemensen". Om deze doelstelling samen met ons te verwezenlijken kunt u een gift doneren en draagt u bij aan een stukje welzijnszorg. Alvast dank voor uw deelgenootschap!

Bedrijven

Ondernemingen kunnen zich maatschappelijk onderscheidend profileren door te participeren via donatie of ambassadeurschap

Voor een bijdrage van € 145,- (incl. 9% BTW) kan ERATO 1 Muzikaal Contact (MC) uitvoeren. U kunt zelf de hoogte van uw donatie bepalen in het veelvoud van de kosten van 1 MC. Alle kleine beetjes zijn welkom!

Wilt u ons voor een langere periode helpen, dan kunnen we een ambassadeursovereenkomst voor 3 jaar met u afsluiten. Die participatie kan zichtbaar gemaakt worden met de plaquette van ERATO, bijvoorbeeld bij de entree van uw bedrijf.

Particulieren

Uiteraard zijn we ook blij met elke particuliere donatie van Muzikale Contacten. Elke euro vanuit een particulier initiatief, wens of inzameling is welkom. Wij zorgen voor een verantwoorde besteding in Muzikale Contacten.

Twee minder bekende mogelijkheden om te schenken zijn het legaat en de notariële schenking. Een beknopte toelichting.

Legaat

U kunt Stichting Erato begunstigen met een zogenaamd legaat. Een legaat is de eenvoudigste manier om een gedeelte van uw nalatenschap te bestemmen voor onze stichting. Met een legaat geeft u exact aan welk bedrag u wilt bestemmen voor Stichting Erato voor het brengen van Muzikale Contacten. Dit moet u laten vastleggen in uw testament.

Notariële schenking

Ook met een notariële schenking kunt u helpen de doelstelling van Stichting Erato te realiseren. Hierbij kunt u bovendien het volledige te schenken bedrag aftrekken van de belasting. Als voorwaarde voor de fiscale aftrekbaarheid van uw gift, moet de notariële schenking voor een periode van vijf jaar of langer in een notariële akte worden vastgelegd.

Wilt op één van bovenstaande manieren Stichting Erato steunen?
Neem gerust contact met ons op via het secretariaat. Wij helpen u verder met de nodige formulieren en formaliteiten.

Uw donatie is welkom op bankrekeningnummer  NL 13 RABO 0149578768 t.n.v. Stichting Erato Muzikaal Contact, Horst.

Deel deze pagina: LinkedIn