foto4_erato

Muzikale Contacten

Via het aanvraagformulier kunnen Muzikale Contacten worden aangevraagd. Als de aanvraag voldoet aan onze voorwaarden (onze doelgroepen en het aantal personen i.v.m. kleinschaligheid) wordt deze doorgestuurd naar de artistiek leider van betreffende regio. Deze gaat op zoek naar invulling door een artiest en neemt, indien nodig, nog contact op met de locatie. Daarna wordt het Muzikaal Contact definitief in de planning opgenomen. Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met eventuele wensen, maar zijn daarbij ook afhankelijk van de mogelijkheden van de artiesten. Bevindingen worden door de artistiek leider geëvalueerd.

Aanvragen van grote zorgorganisaties met meerdere locaties

Met grote zorgorganisaties maken wij van tevoren afspraken over het aantal Muzikale Contacten. Door de betreffende zorgorganisatie wordt één coördinator aangewezen, die alle aanvragen van hun locaties inventariseert en daarna doorstuurt naar de Stichting Erato. Indien deze gewenste planning binnengekomen is gaat de artistiek leider bekijken aan welke aanvragen wij kunnen voldoen. De artistiek leider koppelt dit terug (via het secretariaat) naar de coördinator en deze geeft de definitieve optredens door aan de betreffende locatie/afdeling. Ervaringen worden uitgewisseld en er zal tussen beide organisaties een evaluatie plaatsvinden.

We blijven afhankelijk van sponsoren en donaties om deze Muzikale Contacten kosteloos te kunnen blijven verzorgen.

Deel deze pagina: LinkedIn