Zorgorganisatie Land van Horne Partner stichting Erato

30 januari 2019

Zorgorganisatie Land van Horne is Partner geworden van stichting Erato Muzikaal Contact. Mooi begin van 2019!

Land van Horne:

Met trots gaan we samenwerken met Stichting Erato Muzikaal Contact. Zij brengen met muziek, zang en andere ontspannende activiteiten een stukje welzijn bij ouderen. Dit betekent dat wij onze cliënten nog meer mooie momenten kunnen verzorgen. Het klinkt als muziek in de oren!

Foto's: Raoul Bakkes, directeur Zorg en Dienstverlening Land van Horne met voorzitter René Hamers stichting Erato. En Lotte Krekels, coördinator Land van Horne voor stichting Erato met voorzitter René Hamers

Land van Horne Raoul Bakkes met René.jpg Land van Horne Lotte Krekels met René.jpg