Vooruitblik....

25 oktober 2013

logo-erato

De komende maanden zullen er nog de nodige muzikale contacten verzorgd gaan worden in heel Limburg en ook de aanvragen blijven maar binnenstromen. Langzamerhand begint Stichting Erato meer naamsbekendheid te krijgen, maar hieraan zullen we ook moeten blijven werken.

Mensen die eenmaal “besmet” zijn met het Eratovirus weten dat wij voor een goede zaak werken. Wij zijn verder volop bezig om sponsoren en fondsen te benaderen zodat we weer onze 750 (of liever nog meer) gratis muzikale contacten ook voor 2014 ten uitvoer kunnen brengen. Daarvoor blijven we uw steun nodig hebben. Een eerste verdeling voor 2014 wordt binnenkort verstuurd naar de diverse organisaties.