Vivantes en Stichting Erato bundelen hun krachten!

12 februari 2019

Dit doet Erato middels muziek, zang en andere ontspannende activiteiten. Kleine momenten van geluk. Deze momenten worden deels kosteloos aangeboden! Om dit te kunnen realiseren is Erato afhankelijk van donaties en sponsoring.

Vivantes ondersteunt Stichting Erato door samen invulling te geven aan muzikale activiteiten binnen de verschillende huizen van Vivantes. In een kleinschalige opzet worden muzikaal contact tussen muzikanten en bewoners aangeboden.

Dankzij de donaties en sponsoren van Erato kunnen de bewoners bij Vivantes hierbij genieten van een reeks kosteloos aangeboden muzikale contacten. Daarnaast zal Vivantes ook een aantal extra momenten inkopen.

Foto © 2019 Vivantes – v.l.n.r.: Jos van Hoof (Bestuur Stichting Erato), Karin Veltstra (Raad van Bestuur Vivantes), Renate Dirks (artistiek leider stichting Erato en vrijwilliger bij Vivantes voor Erato)

Vivantes-stichting-Erato-7385-webformaat.jpg