Tweede Erato-ontmoetingsdag

12 oktober 2013

Op zaterdag 12 oktober jl. is de tweede bijeenkomst van artiesten, leden van bestuur en leden van Comité van Aanbeveling geweest. Een geslaagde morgen waarop iedereen door voorzitter René Hamers werd bijgepraat over de stand van zaken. Voorts konden vragen gesteld worden en werden ervaringen uitgewisseld. Ria Oomen, lid Comité van Aanbeveling, lichtte de werkwijze van dit comité toe en benadrukte vooral dat het de artiesten zijn die Erato maken tot wat het is. Zij bedankte hen dan ook voor hun enthousiasme, inzet en toewijding voor Stichting Erato. Dank aan zorgorganisatie Proteion, die de Regentenkamer ter beschikking stelde.