Stichting Erato en Stichting Proteion Thuis tekenen een intentieverklaring

30 november 2011

proteion

Stichting Erato gaat met ingang van 1 januari 2012 kleinschalige muzikale contacten verzorgen bij Proteion. Het zijn muzikale contacten die een interactie bewerkstelligen tussen de artiest en de bewoner, in kleine groepen en soms één op één, voor die doelgroepen die niet in staat zijn om het reguliere aanbod van welzijn bij te wonen.
Te denken valt aan dementerenden en cliënten in de hospices en de zorgboerderijen van Proteion.

Proteion omhelst het aanbod van Erato van harte.

Door het binnenhalen van subsidies, fondsen en donaties vanuit het bedrijfsleven wil Erato de muzikale contacten kosteloos aanbieden in heel Limburg voor de betreffende doelgroepen.

De intentieverklaring is vandaag 2 december 2011 ondertekend door de heer Raoul Bakkes, directeur van Proteion Thuis en de heer Huub Dinghs, voorzitter van de Stichting Erato.

De Rabobank Maas en Leudal te Heythuysen is sponsor van dit project.