Start eerste ’Verhaalkeuken’ van Grubbenvorst

4 februari 2014

De verhaalkeuken 04-03-2014

Binnen de locatie Baersdonck van zorgorganisatie Dichterbij vinden ouderen van het project “Kom erbij” en mensen met een beperking hun zinvolle dagbesteding. Een nieuw initiatief is om via “De Verhaalkeuken” d.m.v. verhalen en muziek verschillende doelgroepen met elkaar te verbinden.

Het is de bedoeling om elke eerste dinsdagochtend van de maand een “Verhaalkeuken” te organiseren, waarbij men gasten wil uitnodigen om muziek te maken en verhalen te komen vertellen. Bij deze eerste “Verhaalkeuken” op 4 februari 2014 was Servaas Huys als verteller te gast. Voor de muzikale omlijsting heeft de Stichting Erato Muzikaal Contact hun medewerking verleend in de persoon van troubadour Math Craenmehr.

Logo Dichterbij