Schenking bij start bouw nieuwbouwplan "Meteriks Veld" te Meterik

7 maart 2013

Cheque Meteriksveld.jpg

Nieuwbouwplan ‘Meteriks Veld’ is gelegen aan de Schadijkerweg te Meterik. Het plan omvat in totaal 44 woningen en 9 kavels.

Op donderdag 7 maart werd de start gevierd van de bouw van het eerste deelplan, bestaande uit 6 woningen. De verantwoordelijke wethouder van de gemeente Horst aan de Maas, Leon Litjens gaf samen de kopers van een van deze woningen, in het bijzijn van de overige kopers en genodigden op een feestelijke wijze het startsein door het metselen de eerste stenen van het funderingsmetselwerk!

Als dank voor de prettige samenwerking tussen Janssen de Jong Projectontwikkeling B.V. en gemeente Horst aan de Maas schenken zij Stichting Erato Muzikaal Contact een bedrag van € 250,-.

Meteriks Veld 7 mrt 2013