Rotaryclub Horst Sevenum Maasdorpen

4 maart 2013

20130304 Rotary HSM .3

Elk jaar onderzoekt Rotaryclub Horst Sevenum Maasdorpen (RC HSM) welke internationale en vooral ook lokale initiatieven aandacht en mogelijk ondersteuning verdienen.

Rotary International, waar RC HSM onderdeel van uitmaakt, is een wereldwijde serviceorganisatie die streeft naar een betere wereld. Deze organisatie heeft er mede voor gezorgd dat de ziekte Polio nagenoeg in zijn geheel is verdwenen. Naast de internationale focus is er ook veel aandacht voor bijzondere maatschappelijke activiteiten in de eigen leefomgeving.

RC HSM is direct dienstbaar naar behoevende medeburgers of indirect dienstbaar middels het financieel ondersteunen van organisaties en/of initiatieven die een belangrijke maatschappelijk rol vervullen.
Daarom wil RC HSM de komende 3 jaar Stichting Erato financieel ondersteunen omdat zij onder de indruk is van het mooie en belangrijke werk dat zij doet voor diverse doelgroepen in de regio.
Op maandag 4 maart , tijdens de clubavond in de Golfhorst, heeft Erato de donatie in ontvangst mogen nemen. We zijn Rotaryclub HSM dankbaar voor het ondersteunende initiatief.

vlnr: René Hamers, voorzitter Stg Erato, Henk Cuppen, voorzitter RC HSM en Math Craenmehr, artistiek leider Stg. Erato.