Partner Vrienden van de Zorggroep

5 februari 2019

Al vele jaren werken wij nauw samen met de Vrienden van de Zorggroep, maar nu dan officieel als Partner toegetreden! Bedankt en een mooi gebaar!

De samenwerking tussen Vrienden van De Zorggroep en Stichting Erato Muzikaal Contact is officieel vastgelegd. Marc van Ooijen, Raad van Bestuur van De Zorggroep (links) en René Hamers, voorzitter van de stichting Erato (rechts) zetten hiervoor hun handtekening. Dit betekent heel veel mooie muzikale activiteiten, kleinschalig en ontspannend, voor onze cliënten. Stichting Erato Muzikaal Contact zorgt hiermee voor kleine momenten van geluk. Geweldig!

Vrienden van de Zorggroep Partner Erato