Partner van stichting Erato: Assist B.V.

16 november 2015

Assist.jpg

Ook een van de nieuwe partners van het eerste uur is de firma Assist BV en wij stellen ook hen graag aan u voor:

Algemeen directeur Zorg Nederland, mr. Jos Merx:

“Assist ontwikkelt bedrijfs- en ICT-modellen voor de zorg, gericht op een slimme en efficiënte inrichting van organisaties. Op basis van deze modellen gaan wij, als strategisch partner, langdurige samenwerkingsverbanden aan met zorgaanbieders. Als dochter van het Limburgse familiebedrijf Vebego, weten we als geen ander wat het is om met passie en vertrouwen te ondernemen. De mens, met al zijn mogelijkheden en behoeftes, staat te allen tijde centraal. De link met Stichting Erato Muzikaal Contact is dan ook snel gemaakt. Samen gaan we voor een glimlach.”