Onderscheiding bestuurslid

10 februari 2013

J.F.M. Smits

Carnavalsvereniging "de Wiendbuul" uit Wanssum heeft ons bestuurslid Sjaak Smits onderscheiden met de zogenaamde Wiendbuuleplak voor het jaar 2013.

Sjaak was enorm verrast maar ook zeer vereerd. De Wiendbuuleplakdrager wordt hiermee namens de gehele gemeenschap Wanssum in het zonnetje gezet voor zijn grote verdiensten voor het dorp en omgeving. Het is een onderscheiding voor mensen die zich op vrijwillige basis inzetten voor met name de dorpsgemeenschap maar ook daarbuiten, waaronder zijn betrokkenheid bij Stichting Erato.

Op carnavalszondag is een vertegenwoordiging van Stichting Erato naar de receptie geweest, die Wiendbuuleplakdrager Sjaak en prins Gerco door de carnavalsvereniging aangeboden werd.

Zie ook (www.dewiendbuul.nl)