Nieuwe goudsponsor: Limgroup BV

17 november 2015

Limgroup logo PMS.jpg

Wij zijn blij te kunnen melden dat zich weer een nieuwe goudsponsor heeft aangemeld en wel de firma Limgroup uit Horst aan de Maas. Wij zijn hun zeer dankbaar en stellen hen graag hierbij voor:

Limgroup is een internationaal opererend veredelings- en researchbedrijf en is actief in de gewassen aardbei, asperge en paddenstoelen.
Met name op het gebied van asperge is Limgroup, voorheen opererend onder de naam Limseeds, een wereldwijde, toonaangevende speler met rassen voor alle klimaatgebieden en toepassingen.
De veredelingsactiviteiten betreffende aardbei en paddenstoelen zijn nog jong maar hebben eenzelfde doelstelling; kwalitatief hoogwaardige rassen ontwikkelen voor de mondiale markt.

Voor Limgroup is verantwoord ondernemen een integraal onderdeel van het bedrijfsbeleid. De rol die goede doelen vervullen is essentieel voor het functioneren van de samenleving. Limgroup draagt daar graag een steentje aan bij en ondersteunt daarom Stichting Erato Muzikaal Contact, een stichting die met muziek, zang en andere ontspannende activiteiten een stukje welzijn brengt bij zorgafhankelijke jongeren en ouderen