Nieuwe Goudsponsor: Gooiendaag Horst

25 september 2013

20130925 Gooiendaag goudsponsor.jpg

Ruud Leijssen en Petra Leijssen-Versteegen van Gooiendaag dragen Erato een warm (ambassadeurs-) hart toe omdat Erato muziek brengt dicht bij kwetsbare mensen.” Wij zien bij Gooiendaag dat muziek mensen mooie, bijzondere momenten van geluk bezorgt. Wij willen graag dat Erato op zoveel mogelijk plekken muziek naar de mensen blijft brengen. Wij zijn blij dat wij m.i.v. 25-09-2013 ambassadeur zijn geworden van deze prachtige club mensen: Stichting Erato!”

Gooiendaag Ouderendagbesteding is vlak bij het centrum van Horst gelegen en is nauw verbonden met Gastouder Bureau Pierewiet. Pierewiet begeleidt kinderopvang bij gastouders. Door deze kinderen op regelmatige basis uit te nodigen bij de dagbesteding, legt men verbinding tussen jong en oud. Gooiendaag maakt verbinding met buiten (groente en bloementuin), kinderen, centrum Horst (wandeling), door muziek en tijdens de activiteiten die georganiseerd worden. Meer informatie: www.gooiendaag.nl