Nieuwe Goudsponsor: Café de Lange, Horst

3 oktober 2013

logo de Lange Horst

Eric Janssen van De Lange Horst is op 3 oktober toegetreden tot de club van goudsponsoren. Op de vraag waarom hij Stichting Erato graag steunt zegt hij het volgende: “Heel simpel. Iedereen krijgt vroeg of laat met een zorgafhankelijke omgeving te maken en de wetenschap dat er later voor mijn moeder gezongen wordt, geeft mij een fijn gevoel. Ik hoop dat veel bedrijven mee zullen doen en roep allen op: wacht niet tot jullie benaderd worden; zet zelf de eerste stap!! Ik wens de initiatiefnemers van Erato veel succes!”

De Lange Horst, café en zaal is uitgegroeid tot een begrip in Horst aan de Maas en omgeving. Zij vieren in oktober dit jaar hun 5 jarig bestaan. Het rustige bruin café is overdag een ideale plek om even rustig bij te praten. Dit kan ook op het terras en in een lekker lounge gedeelte. In het weekend wordt het café omgetoverd tot een echt feestcafé. Naast optredens van verschillende dj’s worden er ook themafeesten gehouden. Elke vrijdag- en zaterdagavond brengt De Lange Horst het meest veelzijdige en gevarieerde entertainment. Zie ook: www.delangehorst.nl