Muzikale wens gaat in vervulling voor bewoner van de Zorggroep

10 juni 2021

Dominique Paats met bewoner de Zorggroep

Een muzikale wens in vervulling

Stichting Erato liet de muzikale wens van meneer Voermans vervulling gaan. Op een mooie zonnige dag speelt Accordeonist Dominique Paats samen met meneer Voermans op de accordeon. Er worden samen vele liedjes van vroeger gespeeld en er wordt volop verteld over de vele optredens die meneer vroeger gaf. Meneer Voermans lijdt aan een vorm van dementie maar hij kan nog heel goed accordeon spelen blijkt al snel. Een kleine wens, een groot plezier! Dat is de essentie van het project Verborgen Verlangens. De Zorggroep en Groene Kruis Ledenorganisatie vervullen wensen van cliënten, bijvoorbeeld mensen die in een van de zorgcentra van De Zorggroep wonen of mensen die thuiszorg krijgen van Groene Kruis Thuiszorg. Maar ook wensen van mantelzorgers gaan in vervulling. Want iemand die belangeloos zorgt voor een ander, mag best eens in het zonnetje worden gezet.

Er is ook een mooie video gemaakt : https://www.facebook.com/DeZorggroep/videos/263945555523339

Dominique Paats met bewoner de Zorggroep