Mooi artikel Erato in Z Magazine

8 april 2021

Hebben jullie het Z magazine van De Zorggroep ook al gezien met daarin een mooi artikel over Stichting Erato Muzikaal Contact?

De stichting ‘vrienden van De Zorggroep' financiert elk jaar zo’n 135 muzikale contacten voor cliënten van de Zorggroep. ‘De reacties op deze muzikale, kleinschalige optredens door de muzikanten van stichting Erato zijn hartverwarmend’, zegt Wilma Matheij-Giesbers. Wat een complimenten, daar doen we het voor! Fijn om met de Zorggroep als vaste partner samen te werken.
Wilt u op de hoogte blijven? Op onze facebookpagina vindt u meer informatie en mooie foto's en video's van hartverwarmende optredens!

IMG-7094 IMG-7095 IMG-7096