Kunstdis Vitalis Parc Imstenrade

18 april 2013

20130418 Kunstdis Vitalis Parc Imstenrade.jpg

Op 18 april jl. werd er een “Kunstdis” georganiseerd in Vitalis Parc Imstenrade te Heerlen. Een diner met tussentijds een veiling van kunstwerken van meerdere kunstenaars; t.w. Lou Thissen, Odile Kinart, Marc Rieu, Ester Loffeld, Nelleke Hollewijn, Wim Steins, Thimothi Rukodzi. Daarnaast waren er ook twee muziekuitvoeringen door Stichting Erato. De meeropbrengst van het diner en de veiling zou ten goede komen aan Stichting Erato voor het verzorgen van gratis muzikale contacten.

Het werd een zeer geslaagde avond, waarop aan het einde door directeur Léon Savelkoul van Vitalis Parc Imstenrade aan Léon Frissen, lid van CvA van Erato, een cheque overhandigd werd van € 5400,00. Bovendien werden we aangenaam verrast door de heer M. Reijnen, die als voorzitter van de Stichting Vrienden van de Zorggroep aan ons ander aanwezige lid van CvA, Ria Oomen, een cheque aanbood van € 2500,00. Wij zijn Vitalis Parc Imstenrade zeer erkentelijk voor de genomen moeite en enorme inzet en hopen dat zij een voorbeeld zijn voor anderen. Met de opbrengst van deze actie kunnen wij weer vele muzikale contacten realiseren voor onze doelgroepen.