Interview door studenten Gilde opleidingen

25 september 2013

logo-erato

Op 25 september is Math Craenmehr op verzoek van 4 studenten van de Gilde opleiding SAW MZ niveau 4 leerjaar 3 geïnterviewd. Zij moesten als opdracht voor school een “Klokhuis aflevering” maken over een zelf gekozen onderwerp. Hun keuze viel op Stichting Erato. Als bijbehorende opdracht moesten zij een interview houden. Dit mochten ze zelf spelen maar natuurlijk was het beter om iemand van de Stichting Erato zelf te interviewen. Math Craenmehr was graag bereid om hieraan mee te werken. Wij wensen Femke Wijhers, Steffie van Rooij, Martine van Densen en Danny Kempkens veel succes met de verdere uitwerking van hun opdracht.