Firma Jabil Venray ondersteunt Stichting Erato met een cheque van € 2000,-

26 september 2013

20130914 Jabil.2.JPG

De firma Jabil hecht veel waarde aan milieuvriendelijk, sociaal- en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Als onderdeel van het programma ‘Jabil Cares’ zet de organisatie zich wereldwijd in voor diverse goede doelen in lokale gemeenschappen. Ook de Jabil vestiging in Venray ondersteunt jaarlijks een goed doel in de regio. Elk jaar wordt het goede doel weer kenbaar gemaakt tijdens de familiedag voor de medewerkers; dit jaar op 26 september. Als goede doel is gekozen voor Stichting Erato

Namens de Stichting Erato Muzikale Contacten mocht bestuurslid Sjaak Smits de cheque van € 2000, -- in ontvangst nemen uit handen van de heer Valckx, General Manager Jabil.

Stichting Erato Muzikaal Contact brengt in heel Limburg blijdschap, plezier, vreugde, vrolijkheid en momenten van herkenning bij zorgafhankelijke ouderen. Ook bij mensen met dementie, een verstandelijke of lichamelijke beperking, langdurig zieken en medemensen in de terminale (thuis)zorg, hospices. Kleinschalig, laagdrempelig, toegankelijk en interactief. Dankzij deze gift kunnen in het hospice Venray en zorginstellingen in Noord-Limburg diverse muzikale contacten gerealiseerd worden.

Firma Jabil wordt door deze gift de “Erato sponsor” van het jaar 2013!

Als tegenprestatie ontvangt de heer Valckx het ambassadeursbordje van Erato uit handen van Math Craenmehr.