Evaluatiebijeenkomst met De Zorggroep

28 november 2012

De Zorggroep

Op 27 november 2012 heeft er een eerste evaluatie plaatsgevonden bij de Zorggroep. Hierbij waren o.a. de heer W. van Soest, voorzitter Raad van Bestuur en onze voorzitter René Hamers aanwezig.

Tijdens deze bijeenkomst is besloten dat de intentieverklaring voor een periode van drie jaar wordt verlengd en er één keer per jaar een evaluatie zal plaatsvinden. De belangstelling voor en behoefte aan Muzikale Contacten t.b.v. de diverse locaties is zo groot dat de Zorggroep en de Vrienden van de Zorggroep besloten hebben om, naast de door de Stichting Erato reeds toegezegde gratis Muzikale Contacten voor 2013, een extra donatie te doen aan de Stichting Erato, om nogmaals 81 extra optredens te verzorgen, verspreid over de locaties.