Eerste cheque AW4D 2015 Well voor Stichting Erato.

21 oktober 2015

Eerste cheque AW4D 2015 Well voor Stichting Erato.

Op woensdag 21 oktober 2015 is de derde editie van de Avond Wieler 4-Daagse Well gestart. Tijdens het vier avonden durende evenement wordt er elke avond een cheque uitgereikt aan een goed doel. Het goede doel van de eerste avond was Stichting Erato Muzikaal Contact. Namens de Avond Wieler 4-Daagse werd door burgemeester Manon Pelzer en wethouder Lia Roefs een cheque ter waarde van € 500 overhandigd aan Math Craenmehr van Stichting Erato. Namens stichting Erato bedankte Math de organisatie voor dit mooie gebaar en zegde toe de donatie in te zetten in het werkgebied van Stichting Avond Wieler 4-Daagse Well.

2015-10 Wieler 4daagse Well.jpg