Donatie Stichting Elisabeth Strouven

27 april 2012

Stichting Elisabeth Strouven

De Stichting Elisabeth Strouven heeft ons laten weten, onder voorwaarden, ook voor onze activiteiten in 2012 een bijdrage te willen geven, waarvoor wij hen zeer erkentelijk zijn.

Doelstellingen van deze Stichting zijn:

• Het verlenen van financiële ondersteuning aan organisaties en instellingen in de sociale en maatschappelijke sector.
  • Het leveren van een financiële bijdrage aan het behoud en de ontwikkeling van cultuur.
  • De Stichting ondersteunt met name initiatieven binnen de gemeente Maastricht.
  • Subsidies worden door deze Stichting toegekend aan maatschappelijke doeleinden, zoals: gemeenschapsvoorzieningen, gezondheidszorg, recreatie en sport, minderheden en vrijwilligers. Bij culturele doelen kan worden gedacht aan muziek- en toneelverenigingen, culturele manifestaties, onderwijs, historisch erfgoed en carnavalsverenigingen.