Donatie Stichting DELA Fonds

9 februari 2012

dela-fonds

Begin februari hebben wij van de Stichting DELA Fonds een mooie bijdrage mogen ontvangen, waarvoor wij hen bijzonder dankbaar zijn.

Met dit goededoelenfonds wil DELA haar verzekerden en medewerkers helpen met het uiten van hun maatschappelijke betrokkenheid en het stimuleren van vrijwilligerswerk. Alle verzekerden en medewerkers van DELA kunnen een aanvraag indienen bij het Fonds. Zo versterkt het de oorspronkelijke gedachte 'Draagt Elkanders Lasten' die diep in hun coöperatie geworteld is. Het fonds steunt projecten die bijdragen aan het ‘bieden van een helpende hand / goed doen voor een ander’ in de ruimste betekenis van het woord.