Donatie KBO Horst

10 december 2013

KBO-Horst.  logo.jpg

Stichting Erato Muzikaal Contact werd op 10 december 2013 aangenaam verrast met een uitnodiging van de KBO Horst aan de Maas.

Tijdens de jaarlijkse kerstmiddag van de KBO Horst wordt tijdens de woorddienst traditiegetrouw een collecte gehouden waarvan de opbrengst wordt geschonken aan een goed doel. In 2013 werd de Stichting Erato uitverkoren om deze collecte in ontvangst te nemen. Wij zien dit gebaar als een groot compliment vanuit de ouderen, een doelgroep waarvoor wij als Stichting onder andere werkzaam zijn, en we waarderen dit zeer. Uit handen van KBO voorzitter Frans Herraets mocht bestuurslid Sjaak Smits een bedrag van 500 euro in ontvangst nemen.

Math Craenmehr, troubadour en initiator van onze stichting, luisterde de middag nog sfeervol en muzikaal op met enkele kerstliederen, die volop werden meegezongen.

Bestuur en leden KBO Horst, nogmaals bedankt!

Kerst 2013 KBO Horst 2.jpg