Daily Fresh Food aangemeld als partner van stichting Erato

1 januari 2016

Logo Daily Fresh Food.jpg

Erato en Daily Fresh Food

Daily Fresh Food is voor de komende drie jaar partner geworden van de Stichting Erato Muzikaal Contact. Frans Hochstenbag, directielid Daily Fresh Food: “ Wij geloven dat lekker en gezond eten een bijdrage levert aan een vitaler leven voor iedereen. We hebben dat verwoord in onze slogan als:  better food, better life. Daily Fresh Food weet als geen ander hoe 'gezond èn lekker' samen kunnen gaan. Gezonde voeding die lekker smaakt en bijdraagt aan de kwaliteit van ieders leven. Deze kwaliteit ziet Daily Fresh Food ook als aanknopingspunt bij wat Stichting Erato haar mensen biedt; kleine momenten van geluk.

Wie zijn wij?

Daily Fresh Food is producent van verse producten, maaltijden,  maaltijdcomponenten én totaalleverancier van 24 uur eten, drinken, gastvrijheid en service. Daily Fresh Food ontwikkelt samen haar klanten culinaire concepten en gepersonaliseerde voedingsoplossingen. Gericht op wat mensen lekker vinden, nodig hebben en vitaler maakt. Daily Fresh Food is actief in de markten cure (ziekenhuizen), care (zorginstellingen) en horeca.  Het ambachtelijk vakmanschap - sinds 1936 -wordt gekoppeld aan de voedingsinzichten van nu.

Kennis en kunde

Daily Fresh Food werd geïnspireerd door het belang van vitaliteit in de wielersport. Sinds geruime tijd verzorgt Daily Fresh Food als officiële foodsponsor het voedingsprogramma voor de wielerploegen Lotto-Jumbo. Uit onderzoek blijkt namelijk,  dat anders eten tot hogere prestaties leidt. Dit bracht Daily Fresh Food op het idee om ook gepersonaliseerde voeding te maken voor ouderen en mensen met een bijzondere voedingsbehoefte. Om dit te bereiken heeft Daily Fresh Food niet alleen productontwikkelaars op het gebied van lekker eten in dienst,  maar ook voedingswetenschappers en diëtisten. Samen met een team van foodprofessionals, voedingswetenschappers en diëtisten werkt Daily Fresh Food  het vitaliteitsconcept verder uit. Frans Hochstenbag: “Wij barsten van de energie en worden gedreven door onze passie voor eten. Wij zijn gefocust op wat eten voor mensen betekent en wat het met ze doet. We zijn pas tevreden wanneer de klanten van onze klanten tevreden zijn. Iedere dag weer.”