Bijzondere optredens van Kerstherders

22 november 2021

Kerstmis lijkt nog ver weg... Maar Stichting Erato heeft van de bekende musicerende kerstherders enkele foto’s ontvangen met heuglijk nieuws. Ze zijn met hun kudde schapen onderweg vanuit Bethlehem! Zij zullen naar verwachting begin december arriveren om bij meerdere Limburgse verzorgingscentra sfeervolle kerstconcerten te verzorgen voor bewoners en personeel. Met hun bijzondere instrumentarium komt iedereen meteen in kerststemming. Wilt u ook de kerstherders van Erato in uw verzorgingshuis ontvangen? Er zijn nog maar enkele data vrij in de agenda van de herders. Stuur een e-mail naar info@stichtingerato.nl om de mogelijkheden te bespreken.

Image00177 Image00011 Image00183  Image00195 Image00015 Image00181