Bestuurswijziging

1 maart 2012

In de bestuursvergadering van 27-02-2012 hebben we afscheid genomen van onze voorzitter Huub Dinghs, die aangegeven had om persoonlijke redenen zijn taak te willen neerleggen.

Wij zijn hem dankbaar voor zijn inzet en de vele uren die hij zich, geheel vrijwillig, vanaf de oprichting van de Stichting Erato heeft ingezet. Huub Dings gaf aan de Stichting Erato te blijven volgen en ons altijd een warm hart toe dragen. Ons lid van het Comité van Aanbeveling , mr. René Hamers, heeft zich bereid verklaard het stokje over te nemen als voorzitter a.i. Voor de Stichting Erato kan René Hamers van grote betekenis zijn bij het uitbreiden van naamsbekendheid “Limburg-breed “ .