die-herkenbare-liedjes-van-vroeger

Particulieren

Uiteraard zijn we ook blij met elke particuliere donatie of sponsoring van Muzikale Contacten. Elke euro vanuit een particulier initiatief, wens of inzameling is welkom. Wij zorgen voor een verantwoorde besteding in Muzikale Contacten.

Twee minder bekende mogelijkheden om te schenken zijn het legaat en de notariële schenking. Een beknopte toelichting.

Legaat

U kunt Stichting Erato begunstigen met een zogenaamd legaat. Een legaat is de eenvoudigste manier om een gedeelte van uw nalatenschap te bestemmen voor onze stichting. Met een legaat geeft u exact aan welk bedrag u wilt bestemmen voor Stichting Erato voor het brengen van Muzikale Contacten. Dit moet u laten vastleggen in uw testament.

Notariële schenking

Ook met een notariële schenking kunt u helpen de doelstelling van Stichting Erato te realiseren. Hierbij kunt u bovendien het volledige te schenken bedrag aftrekken van de belasting. Als voorwaarde voor de fiscale aftrekbaarheid van uw gift, moet de notariële schenking voor een periode van vijf jaar of langer in een notariële akte worden vastgelegd.

Wilt op één van bovenstaande manieren Stichting Erato steunen?
Neem gerust contact met ons op via het secretariaat. Wij helpen u verder met de nodige formulieren en formaliteiten.

Deel deze pagina: LinkedIn